Jarenlange ervaring in de branche en een slim, betrouwbaar en efficiënt proces maken ons voor Trengo en Livecom de partner bij uitstek voor systeemintegraties.
Hoe we uniforme ervaringen en geïntegreerde klantenservice-oplossingen realiseren door snelle applicatieontwikkeling
In een verkenningssessie bespreken we uw manier van werken, de opties van uw geselecteerde klantcontactoplossing en de beste manier om de uniforme en geïntegreerde klantenservice-ervaring te realiseren die bij uw behoeften past.
Op basis van de scoping-sessie schetsen we de oplossing zoals we voorstellen om te realiseren en maken we een offerte. De offertes bevatten altijd eventuele operationele kosten zoals hosting, ook wordt er een tijdlijn voorgesteld in de offerte.
Na akkoord op de offerte komen we de definitieve planning overeen
Wij implementeren de oplossing en integreren deze met uw klantcontactoplossing naar keuze.
Wij leveren de oplossing aan uw testomgeving voor acceptatietest. Na acceptatie: LANCERING!
Indien van toepassing bieden we softwaregarantie, hosting en managed services voor uw integratie. Zo weet u zeker dat uw investering beschermd is en blijft werken.
Lees alles over hoe we de klanten van onze partners helpen